So Far Away . . . .. Από το Blogger.

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Οι τράπεζες κάνουν το «έργο του Θεού» !


Ο διευθύνων σύμβουλος της Goldman Sachs, μιας από τις αμερικανικές τράπεζες που «προκάλεσαν» με τα μεγάλα μπόνους στα στελέχη της, δήλωσε ότι οι τράπεζες τελούν ένα κοινωνικό σκοπό και κάνουν τη «δουλειά του Θεού».

Σε συνέντευξή του στην Sunday Times του Λονδίνου, ο Lloyd Blankfein δήλωσε επίσης ότι θεωρεί ότι τα μεγάλα κέρδη και τα μπόνους των τραπεζών αποτελούν ένδειξη ότι η παγκόσμια οικονομία ανακάμπτει.

"Βοηθάμε τις εταιρίες να αναπτυχθούν, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να συγκεντρώσουν κεφάλαιο. Η ανάπτυξη των εταιριών δημιουργεί πλούτο. Αυτό από τη μεριά του πρόσφερε στον κόσμο δουλειές που φέρνουν περαιτέρω ανάπτυξη και πλούτο. Τελούμε έναν κοινωνικό σκοπό", δήλωσε.

Η τράπεζα της Wall Street ανακοίνωσε κέρδη 3 δισ. δολαρίων για το γ’ τρίμηνο και σχεδιάζει να δώσει περίπου 20 εκατ. δολάρια σε μπόνους για το 2009.

Ο Blankfein δήλωσε στην εφημερίδα ότι οι αποζημιώσεις της τράπεζας αναλογούν με τη μακροχρόνια απόδοσή της.

"Άλλοι δεν είχαν καθόλου κέρδη και παρόλ’ αυτά έδωσαν μεγάλα μπόνους. Κάποιοι δεν είναι κοντά μας πλέον. Αναρωτιέμαι γιατί."

Ο ίδιος είπε ότι αντιλαμβάνεται, ωστόσο, την οργή του κόσμου με τις πράξεις των τραπεζών: "Αναγνωρίζω ότι θα μπορούσα να κόψω τις φλέβες μου και οι άνθρωποι θα χαίρονταν".

Δεν μας είπε όμως ο κ. Lloyd Blankfein αυτός ο "κοινωνικός σκοπός" τον οποίο επικαλείται τι κάνει όλα αυτά τα χρόνια με τους οφειλέτες και με τα απαράδεκτα επιτόκια που όλα αυτά τα χρόνια έχουν καταστρέψει ζωές . . . . . !

Τελικά μετά τη νίκη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. o Σοσιαλισμός εξαπλώθηκε σε όλα τα μήκη και σε όλους τους τομείς του παγκόσμιου χωριού !
Το θέμα το βρήκα εδώ !

8 Είχαν Κάτι να Πουν . . . .:

Unknown 9/11/09 19:59  

Εδώ θα βρείς γιατί η οικονομία πάει κατα διαόλου

http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197&hl=en#


Υπάρχει και δεύτερο μέρος.

Καλώς σε βρίσκω;

Πέρνα καμιά φορά να σε βλέπουμε

Η τρελή 9/11/09 20:03  

Αν ο τύπος έκοβε τις φλέβες του, θα στεναχωριόμουν γιατί θα είχε πιο γρήγορο θάνατο από ότι του άξιζε!
Καλησπέρες

D.Angel 9/11/09 22:10  

Και μη χειρότερα!Την καλησπέρα μου

So Far Away 9/11/09 22:26  

Ath ,

Είδα για λίγο το video , είναι μεγάλο σε διάρκεια και δεν έχω τώρα το χρόνο να το δω ολόκληρο !

Ξέρω ότι χάνομαι , από τη μια η δουλειά , από την άλλη ο μικρός μου γιος , βλέπεις είμαι φρεσκοπατέρας και ακόμα με ¨τρέχει¨ ! Άσε που έχω ξεχάσει τι εστί ύπνος !

Είδα και τη τελευταία επίσκεψη σου από το άλλο μου blog !

Ελπίζω να παίζετε και κανένα παιχνιδάκι , μου έφαγε πολλές ώρες μέχρι να το στήσω . . . .

Καλό σου βράδυ ¨Σκοτεινέ Ποιητή ¨ φίλε μου ,

Τα λέμε !

So Far Away 9/11/09 22:36  

Τρελοκόριτσο ,

Όταν τύποι σαν και αυτόν κατέχουν τους πιο νευραλγικούς τομείς της παγκόσμιας διοίκησης (παγκοσμιοποίηση / παγκόσμιο εμπόριο) , τι περιμένεις . . . . !

Και εγώ μια από τα ίδια λέω , δεν είμαι τόσο ενάρετος άνθρωπος που θα στενοχωριόμουν για τέτοια παράσιτα !

Αυτά , τα λέμε !

So Far Away 9/11/09 22:39  

Αγγελική ,

Τους χαιρετισμούς μου και από ΄δω μεριά !

Καλό σου βράδυ !

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 10/11/09 05:51  

Αυτοι οι τυποι χαμένοι στηνουτοπία τους και στη οιηση,νομιζουν ότικρατουν τον κόσμο ρτη χούφτα τους.Δ οσμένοι στη τρέλα τους και στη ψευδάισθηση των χαρτιων και των αριθμωνπου τους εχει κυριεύσει το νιονιό τους, εγω ειμαι εγώ Ξεχνουν ότι φευγοντας δεν θα έχουν σ'αυτη την γη πάνω απο 1.80.Και κανουν επι γης κολαση τις ζωες των άλλων.Ηχαρά της ζωής είναι αυτο το αγγελουδι που έφτασε μολις τωρα στη ζωή και...ολα τα λεφτά..Να σουζήσει ο γιόκας σουso far away!!!!!!!!!

So Far Away 11/11/09 16:40  

ΙΛΥΣ ,

Ετσι ακριβώς όπως τα λες είναι . . . . !

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου !

Να είσαι πάντα καλά !

Τα λέμε !

Copyright © 2009 "Αντε να Δούμε" – So Far Away / Web Development Services

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP