So Far Away . . . .. Από το Blogger.

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Εδώ είμαστε λοιπόν . . . .

Χάθηκα , αλλά είχα λόγους που το έκανα . . . . .

Μια μέρα που τα είχα "πάρει άγρια" με τη κατάσταση γύρω μου,

έγραψα στην αναζήτηση της κυρίας Google ,

"FREE GAMES" και έψαξα να βρω κανένα tetris ,
μπας και μαλακιστώ και ξεχαστώ . . . . . !

Τότε μου ήρθε η φαεινή ιδέα να φτιάξω και εγώ έναν παρόμοιο χώρο !

Ένα χώρο που θα μπορώ εγώ και οι φίλοι μου ,
γνωστοί και μη , να χαλαρώνουμε !

Σε καμία περίπτωση δε μου πέρασε από το μυαλό να αντικαταστήσω την ιδέα που λέγετε Blog , Blogger !

Έχω μεγάλο δέσιμο με το Blog μου , είναι ο χώρος μου ,
η έκφραση μου !

Και όλοι εσείς που με επισκέπτεστε . . . .

Οι Γνωστοί - Άγνωστοι συνοδοιπόροι φίλοι μου !

Αν κανείς θελήσει να επισκεφτεί το νέο χώρο με τα video games μπορεί να πατήσει πάνω σε αυτόν τον σύνδεσμο : http://freegames1977.blogspot.com/

Υ.Γ. Τον σύνδεσμο τον έχω "καρφιτσώσει" και στην πάνω δεξιά πλευρά του Blog !

Αυτά . . . . . . !

Τα λέμε !


10 Είχαν Κάτι να Πουν . . . .:

D.Angel 13/10/09 21:59  

Μια καλησπέρα από μένα

So Far Away 13/10/09 22:25  

Γειά σου ρε Αγγελικη , όσο και να λείψω πάντα θα ανοίγεις τα φτερά σου και θα πετάς προς τα δικά μου σκοτεινά μέρη . . . . !

Καλό σου βράδυ !

ΝΑΝΤΙΑ 14/10/09 01:07  

Πέρασα για μια καλησπέρα,συχώρεσε την απουσία μου το τελευταίο καιρό,είμαι αλλού και χωρίς υπολογιστή.
Ελπίζω νά είσαι καλά.
Καλό σου βράδυ.

Η τρελή 14/10/09 12:49  

So far,
Πολύ καλή η ιδέα για τον νέο σου ιστότοπο!Είναι πολύ ωραίος και φιλόξενος. Όταν βρω καιρό, θα τον τιμήσω ιδιαιτέρως!
Καλημέρες

Me_To_aSeToN_STo_XeRi 14/10/09 13:36  

Καλημέρααααα. Πάω να παίξω παιχνιδάκιααααα

Ανώνυμος,  14/10/09 14:55  

Και μόνο που με το που άνοιξα το link έπεσα πάνω στον Johnny Depp και μάλιστα από αγαπημένη ταινία... αυτό ήταν κόλλησααααααα!
Καλημεροκαλησπέρες :)))

korinoskilo 14/10/09 20:31  

καλα τα περισσοτερα δεν τα ξερω .. αλλα θα πειραματιστω ;)

καλησπερες :)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 15/10/09 08:20  

Καλή αρχή!λες να κολλήσουμε και εμεις οι οψιμοι εφηβοι;Αντε να δούμε!!!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 15/10/09 08:20  

Καλή αρχή!λες να κολλήσουμε και εμεις οι οψιμοι εφηβοι;Αντε να δούμε!!!!!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 15/10/09 08:25  

ουπς, την έκανα τηνβλακειουλα μου . Καλά μου λέει ο γιος μου τεχνολογικα αναλφάβητη. Δυο φορές τα ίδια.Καλημέρες

Copyright © 2009 "Αντε να Δούμε" – So Far Away / Web Development Services

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP