So Far Away . . . .. Από το Blogger.

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

So Far Away . . . .


Απίστευτες σκηνές και εικόνες ,
με κατατρέχουν . . . .

Χωρίς να έχω ξεχάσει
το φως και το σκοτάδι !

Μόνος μου πάλι θα αρμενίζω . . . .

Γιατί τόση αδιαφορία ;

Γιατί το μίσος ξύπνησε
μέσα σε δικούς μου κοντινούς ουρανούς ;

Πίστεψα στο αύριο , αλλά και αυτό
πάλι σήμερα με πρόδωσε !

Νιώθω ανίκανος να γελάσω
και ας έχω μια καινούρια ζωή δίπλα μου , μέσα μου !

Αλόγιστα περπάτησα . . . .
Τσάμπα πασχίζω για τη κορυφή . . .

Αφού όποτε θέλουν τα λόγια , με στέλνουν πίσω στις πεδιάδες . . . .

Είναι όμορφα εκεί έξω ,
Φτάνεις ψηλά και φτερά βγαίνουν στη ράχη σου !

Ο δρόμος μου γεφύρια κρεμασμένα ,
μα οι μέρες μου , χαθήκανε στη γη . . . .

- Χρήστος -
( So Far Away )

9 Είχαν Κάτι να Πουν . . . .:

D.Angel 13/7/09 16:56  

Eίναι υπέροχο!!!Συγχαρητήρια φιλαράκι μόνο που ανησυχώ...
Είσαι καλά;;;

korinoskilo 13/7/09 18:13  

χρηστο .... μενω αφωνη....
να γραφεις πιο συχνα αυτα που εχεις μεσα σου

καλησπερες

ΛΕΩΝ 14/7/09 07:58  

Μέσα στην απογοήτευσή σου, ψάξε να βρεις την μικρή, ανεπαίσθητη έστω αχτίδα χαράς....αλλιώς....!Ένα χαμόγελο από τον υιό σου θα σου δώσει την ελπίδα και το θάρρος
να πεις....πάμε για άλλα!
Σε καλημερίζω!

Daizy 14/7/09 15:55  

Πολύ όμορφοι στίχοι!!

Μπράβο σου!! :)

ΝΑΝΤΙΑ 14/7/09 17:23  

Απλά υπέροχο,
τα σέβη μου!
Καλά να περνάς.

truth around us......... 15/7/09 16:52  

ενα γεια περασα να πω πολυ ομορφο ολο αυτο φιλια

Ανώνυμος,  15/7/09 17:12  

"ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ,Ο ΠΙΟ ΣΤΕΝΟΣ ΣΟΥ ΦΙΛΟΣ...'ΠΕΘΑΝΕ'ΕΙΠΕΣ 'ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ...' . . . . . "...ΚΑΙ Σ'ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ...." . . . . . . "...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ,ΜΑΚΑΡΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΗΜΟΥΝΑ, ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ...ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ..."

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS 19/7/09 21:47  

ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ.

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Global Greek 31/7/09 15:26  

black... so black.. αλλα υπεροχο, δυνατό, απλό αλλά οχι απλοϊκό..

Copyright © 2009 "Αντε να Δούμε" – So Far Away / Web Development Services

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP