So Far Away . . . .. Από το Blogger.

Τρίτη 19 Μαΐου 2009

Βοηθήστε τον μικρό Λευτεράκη . . .



Ο Λευτεράκης είχε ένα σοβαρό ατύχημα τα Χριστούγεννα .

Στάθηκε τυχερός όμως καθώς μία κοπέλα τον βρήκε και τον μετέφερε στον κτηνίατρο .

Η ΓατοΟμάδα της Θεσσαλονίκης μαζί με δύο κτηνίατρους μετά από μεγάλο αγώνα κατάφεραν να τον κρατήσουν στη ζωή .







Σήμερα ο Λευτεράκης είναι μόλις έξι μηνών .

Το σοβαρό ατύχημα τον άφησε παράλυτο όμως και έτσι του χρειάζεται ένα ζεστό σπιτικό .

Τα έξοδά του δεν είναι πολύ περισσότερα από ένα κανονικό γατάκι .

Όσοι από εσάς θέλετε να βοηθήσετε τον μικρό Λευτεράκη μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ΓατοΟμάδα Θεσσαλονίκης .

9 Είχαν Κάτι να Πουν . . . .:

Lefki 19/5/09 17:36  

Αχ είναι πολύ όμορφος!!!!
Μακάρι να μπορούσα να τον υιοθετήσω...
Θα ρωτήσω κάποιους φίλους από Θεσσαλονίκη και θα σου πω.
Γλύκας είναι!
:D

D.Angel 19/5/09 17:39  

Εγώ δυστυχώς μένω Αθήνα και εκτός αυτού έχω σκύλο που δεν τα πάει καλά με τις γάτες!Την καλησπέρα μου!

So Far Away 19/5/09 20:38  

Λευκή ,

Ναι όντως είναι πολύ όμορφο γατακί !

Χαίρομαι που υπάρχει μια τέτοια ομάδα στα μέρη σου !

Τα λέμε !

So Far Away 19/5/09 20:49  

Αγγελική ,

Και εγώ στην Άθήνα μένω σε μικρό σπίτι και έχω έναν μπέμπη 4ων μηνών !

Μου είναι πολύ δύσκολο να έχω κατοικίδιο όταν θα πρέπει να κάνω καλά τον γιό μου που δεν κάθεται φρόνιμα !

Έλεγα πως τελείωσαν τα ξενύχτια και θα κοιμηθούμε επιτέλους , έλα μου όμως που τώρα βγάζει δοντάκια !

Τα λέμε !

Ανώνυμος,  19/5/09 22:01  

Aααα να σου ζήσει καλέ!Δεν το ξερα!Υπέροχο νέο!
dreamer angel

ΛΕΩΝ 20/5/09 08:47  

Κούκλος ο γατούνης....ευχαριστούμε για τις πληροφορίες...!
Να σου ζήσει βρε ο γιόκας σου!
Καλημέρα !

Ανώνυμος,  20/5/09 20:30  

Είναι μια σοβαρή απόφαση που δεν απαιτεί μόνο μια καλή πρόθεση … αλλά κάποια αφοσίωση … μακάρι να μπορούσα … Αξίζεις πολλά μπράβο για την ευαισθησία σου…. Καλώς σε βρήκα .. θα τα λέμε.

ΑΝΝΑ 20/5/09 22:18  

Αν και το Τσουκάκι μου τα πάει τέλεια με τις γάτες (μεγάλος έρωτας λέμεεεεεε) είμαι λίγο μακρυά. Μακάρι να βρει τηνν στρογή και την αγάπη που του αξίζουν...

Cosmos 21/5/09 15:45  

Να, αυτά παθαίνω όταν πετυχαίνω τέτοιες δημοσιεύσεις!
Με πιάνει κάτι, που θέλω να κρατήσω το γατουλίνι (στην προκειμένη) τόσο προστατευμένο που να μην έκανα τίποτ' άλλο!

Βέβαια αυτά δεν γίνονται κι επειδή δεν μπορώ ούτε καν να το φροντίσω στοιχειωδώς, ειδικά αυτή την περίοδο, σπάζομαι αφάνταστα!
Το ίδιο παθαίνω και με τα διάφορα "αδέσποτα" που συναντώ! Στεναχωριέμαι τόσο που μπορεί να μου χαλάσει η διάθεση για ώρες μετά.

Ελπίζω τελικά, να περνάει όπως του αξίζει ο "Λευτεράκης"!

Πιστεύω ότι θα είναι καλό και για τον "μπέμπη" σου σε βάθος χρόνου αν τελικά σου μείνει!

Copyright © 2009 "Αντε να Δούμε" – So Far Away / Web Development Services

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP