So Far Away . . . .. Από το Blogger.

Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Οι Queen όπως δεν τους ακούσατε ποτέ . . . .



Μια διαφορετική και, οπωσδήποτε, καινοτομική διασκευή του Bohemian Rhapsody κάνει τις τελευταίες ημέρες θραύση στο YouTube,
 με παλιούς υπολογιστές και περιφερειακά να παίζουν το ρόλο του συγκροτήματος.

Ο χρήστης με το ψευδώνυμο bd594 χρησιμοποίησε έναν Atari στο ρόλο του πιάνου,
ένα TI-94 της Texas Instruments ως πρώτη κιθάρα και μερικές συσκευές ακόμα,
όπως σκληροί δίσκοι, συσκευές ανάγνωσης δισκετών και ένα... scanner,

τα οποία συνεργάστηκαν με κάποιο τρόπο ώστε να παίξουν ένα από τα δημοφιλέστερα κομμάτια του βρετανικού συγκροτήματος.

Αν και σε κάποια σημεία του βίντεο, συνολικής διάρκειας 6 λεπτών,
χρειάζεται κανείς να... μαντέψει τι ακούει το τελικό αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.
Υ.Γ. Στο κάτω μέρος του Blog μπορείς να κλείσεις τη μουσική για να παρακολουθήσεις καλύτερα το videακι . . . .

ΠΗΓΗ : ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

11 Είχαν Κάτι να Πουν . . . .:

Κέρβερος 22/4/09 18:28  

Καλησπέρα ομοσαμπουανιστή φίλε! Πού χάθηκες;
Θα ήθελα να ακούσω το βίντεο που ανέβασες, αλλά ο Τζιμάκος και οι καβαλάρηδες της καταιγίδας ακούγονται πιο δυνατά! :(

D.Angel 22/4/09 19:06  

Ωραίο αλλά με κούρασε!!!Καλώς όρισες και φιλιά πολλά
sorry για το σύντομο μνμ αλλά βιάζομαι!!!Εφυγαααααααα

So Far Away 22/4/09 19:40  

Loner At Loosends ,

Καλησπέρα και σε σένα
εξαρτημένε μουσικάντη !
Είχα τρεξίματα το τελευταίο διάστημα . . Βάλε και το Πάσχα που την έκανα από το καταφυγιό μου οπότε καταλαβαίνεις . . .
Το πρόβλημα με τη μουσικη το έφτιαξα ! Πρέπει να πας στο τέλος του Blog και να τη κλείσεις . . .

Τα λέμε !

Υ.Γ. Πολύ καλά τα μουσικά θέματα που φτιάχνεις !

So Far Away 22/4/09 19:43  

dreamer-angel ,

Ελπίζω να πρόλαβες . . .

Καλώς σας βρήκα !

ΑΝΝΑ 22/4/09 20:32  

Βρε καλώς το πιθηκάκι..... Τι έγινες καλέ ανησύχισα.....

Να σου πω.... ορισμένα κομμάτια δεν μπορώ να τα ακούσω αλλιώς πέρα από το original. Καλή προσπάθεια δεν λέω αλλά όχι... Δεν θα πάρω....


φιλιάαααα

ΑΧΤΙΔΑ 22/4/09 21:24  

Δεν μπορώ να πω οτι είμαι ειδική σε τέτοια μουσική μα ακούω τα πάντα ανάλογα με τη στιγμή που είμαι.Μου αρέσει η εκόνα σου επάνω , ξέρεις μου είχε αρέσει υπερβολικά το έργο, έχω ..παιδιάστικα γούστα στο σινεμά, δεν έχω χάσει τέτοιες ταινίες

D.Angel 22/4/09 22:13  

Nα μαι πάλι!!!Και μετά το σχόλιο σου στο blog μου ένα έχω να σου πω!
Είσαι υπέροχος!
Σ ευχαριστώ
Φιλιά

Κέρβερος 22/4/09 23:07  

Χαχαχα! Τώρα ναι, άκουσα! Και έχει πολύ πλάκα! Κάτι μου λέει να προτείνω έναν προϊστορικό western σκληρό που έχω για να κάνει blast στην drums! :)

Unknown 22/4/09 23:12  

πολύ ωραίο ...νάσαι καλά τι μπορεί να κάνει κανείς....όμορφο μου αρεσε..

ΛΕΩΝ 23/4/09 08:39  

Καλώς τον! Πέρασες καλά? Το καταφύγιο πάντα χρήσιμο1Ζηλεύωωωωωω!
Καλημέρα σου!

the monkeys 24/4/09 02:12  

exupno polu al oxi wraio akoustika protimw klaiskh version;)

Copyright © 2009 "Αντε να Δούμε" – So Far Away / Web Development Services

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP