So Far Away . . . .. Από το Blogger.

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

- Ζωντανή ύπαρξη -



Είμαι η γνωστή
μα πάντα άγνωστη
πλευρά της ζωής

Είμαι το πνεύμα
της ελεύθερης βούλησης
και της σκλαβωμένης
σαρκικής πράξης

Είμαι ο αδελφός των ψυχών
μα και το θύμα
των αδελφοκτόνων

Είμαι αυτό
που όλοι ονειρεύονται
και που και εγώ ο ίδιος
βλέπω στα όνειρά μου

Είμαι η θλίψη , η ζωή
και η δύναμη . . .
της τελευταίας μου
ελπίδας !


- Χρήστος -

3 Είχαν Κάτι να Πουν . . . .:

D.Angel 8/7/10 22:08  

Γιατί η θλίψη;;;;
Εεε;;;;Γιατί;;;;;

Ελπίζω κι εύχομαι να σαι καλά!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

So Far Away 8/7/10 22:37  

Η θλίψη καλή μου φίλη Αγγελική , έρχεται οταν κάτι δε σου πάει καλά ,ετσι όπως προγραμμάτιζες . . .

Υπάρχει ομως η δύναμη που σου δίνει η ελπίδα να συνεχίζεις . . .

Αγώνας είναι η ζωή , το ξέρουμε χρόνια τώρα !

Οσο για τη δική σου κρίση , τι να πω ;

Ωραίο νησί η σαντορίνη !

Καλό Π/Σ/Κ και σε σένα !

Τα λέμε !

D.Angel 8/7/10 23:11  

Να σαι καλά γλυκέ μου!
Φιλιά πολλά

Copyright © 2009 "Αντε να Δούμε" – So Far Away / Web Development Services

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP