So Far Away . . . .. Από το Blogger.

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Kostas Karamanlis " FIGHT " for us !


Τη φυγή μετά το ναυάγιο της κυβέρνησής του και μπροστά στον φόβο να υποστεί πανωλεθρία τον Μάρτιο
με την οικονομία υπό κατάρρευση επέλεξε ο Κώστας Καραμανλής προκηρύσσοντας εκλογές για τις 4 Οκτωβρίου .
Εκλεισε τελικά τα αυτιά του στις πιέσεις που του ασκούσαν υπουργοί, βουλευτές και στελέχη όλες τις προηγούμενες μέρες ,
που τον καλούσαν να μην κάνει πρόωρες εκλογές τώρα που το ΠΑΣΟΚ έχει προβάδισμα τουλάχιστον έξι μονάδων χαρακτηρίζοντας το εγχείρημα περίπου αυτοκτονικό .

21 Είχαν Κάτι να Πουν . . . .:

Φωτεινή Κανάκη 3/9/09 14:56  

Ευχαριστώ που με ανακαλύψατε και γω με τη σειρά μου ήρθα!!Καλό φθινόπωρο:)
Και γέλασα πολύ με τα ενδιαφέροντα στο προφίλ!!Καλό απόγευμα!

D.Angel 3/9/09 16:59  

Xα χα χα χα απίστευτος!
Hρθες για να μείνεις;;;
Σε χασα τελευταία!
Φιλιάαααααααα

Ανώνυμος,  3/9/09 17:59  

Τί γέλιο είναι αυτό με τον μπούλη? Πώς τον έκανες έτσι χαχαχα!!!
Καλησπέρα :)))

korinoskilo 4/9/09 09:08  

αφηστε τον να ,,αυτοκτονισει,, δεν με χαλαει:ρρρρρ

καλημερα

ΓΙΑΝΝΑ 4/9/09 19:53  

Μπηκα για πρωτη φορα και αφηνω την καλησπερα μου.Γελασα πολυ χα χα!επιτυχιμενο το σκετσακι.Νασαι καλα.

Evie 4/9/09 22:28  

Αγαπητέ μου φιλε από τον Κορυδαλλό
καλωσόρισες στο φτωχόσπιτο μου.

Πέρασα για λίγο απο κοντα σου σε διάβασα αλλά δεν μου αρκεί γιατί πρέπει να διαβάσω ολόκληρο το βλογκακι σου εξ αρχής.

Το τελευταίο σου έχει πολύ χιούμορ, εάν ήταν άλλος θα τον είχε κρεμάσει από το τελευταίο δενδράκι που απόμεινε. Μπράβο σου όμως το έφτιαξες ωραιότατο.
Διάβασα ότι έχεις μικρουλάκι, να σου ζήσει η οικογένεια να το καμαρώσετε όπως το επιθυμείτε κ
με το καλό κι αλλά να συμπληρώσουν την οικογένεια σας.

Καλο σας Σαββατοκυριακο

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 5/9/09 14:17  

Μόλις σε ανακάλυψα και..είσαι καταπληκτικός,μου'φτιαξες την μέρα μου.Αυτο είναι ενα απο τα πολλά που μας χαρακτηρίζει εμας τους Ελληνες απο τους λοιπους-οχι ολους βέβαια-ο αυτοσαρκασμος..και επιβιω νουμε ανάμεσα στους λυκους του πλανητη..Να'σαι καλα,χάρηκα που σε βρήκα

So Far Away 5/9/09 14:57  

miou-Popofotitsa ,

Καλώς σε βρήκα , και χαίρομαι που σου άρεσαν τα ενδιαφέροντα στο profile μου !

Καλό φθινόπωρο και σε σένα !

Τα λέμε !

So Far Away 5/9/09 15:03  

Αγγελική ,

Πάντα εδώ ήμουν , σας διαβάζω σε καθημερινή βάση (όσο δηλ. προλαβαίνω) !

Εδω και κάμποσο καιρό δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο να ασχοληθώ εντατικά με τη blogοσφαιρα !

Χαιρετισμούς στη λεβεντομανα πατρίδα σου !

Τα λέμε !

So Far Away 5/9/09 15:06  

Ανεμοδούρα ,

Τέτοιος που είναι και λίγα του έκανα ! (Αν και τη foto άλλος την έφτιαξε !)

Τα λέμε !

So Far Away 5/9/09 15:08  

Korinoskilo ,

Ουτε εμένα !

Καλά να περνάς ,

Τα λέμε !

So Far Away 5/9/09 15:14  

Γιάννα ,

Χαίρομαι που στη πρώτη σου επίσκεψη στα μέρη μου σου έφτιαξα τη διάθεση !

Καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο που έχεις αναλάβει σαν άνθρωπος ! Θέλει πολύ υπομονή και δύναμη και από ότι διαβάζω στο blog σου εσύ τα έχεις και τα δυο !

Καλά να είσαι !

So Far Away 5/9/09 15:21  

Evie ,

Καλώς σε βρήκα εκεί στον μακρινό Καναδά !

Ελπίζω τα πράγματα εκεί να είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα από ότι εδω στην πατρίδα μας !

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου !

Καλό Σαββατοκυριακο και σε σένα !

So Far Away 5/9/09 15:31  

Ιλυς του χρόνου ,

Βασικά σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά δεν έκανα και τίποτα απλώς μας έδειξα το πως φαντάζομαι πως ο κ. Καραμανλής θα αγωνιστεί για όλους εμάς ( με βάση πάντα τα λεγόμενα του ) .

Καλό Σαββατοκύριακο και σου ανταποδίδω τη χαρά για την ανακάλυψη !

Τα λέμε !

Appelsinpigen 6/9/09 02:11  

ιδανικος αυτοχειρας ο αλητης :P

the monkeys 6/9/09 13:38  

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καταλάβει ακόμη με ποια λογική κατεβαίνει σε εκλογές. Anyway έχει και την συνέντευξη του στη Δ.Ε.Θ. τώρα και δεν μπορώ με πιάνουν τα νεύρα μου με αυτά που λέει :P.

Υάδα 7/9/09 21:13  

Ε ότι θα χόρευε με τέτοια τσαχπινιά... αυτό δεν το περίμενα με τίποτα

:PP

Καλό σου βράδυ :-))

ΝΑΝΤΙΑ 7/9/09 23:22  

Αχ κατακαημένε μπούλη μας,τι σούμελε να πάθεις σεμνά και ταπεινά!!
Άντε βρέ,επιτέλους να ξεκουραστείς κι εσύ!Ξεπατώθηκες στη δουλειά τελευταία!!!

Global Greek 8/9/09 19:03  

αχαχαχα, τέλειο! τουλαχιστον να χορεύει ξέρει ;-))

Ανώνυμος,  11/9/09 12:38  

Πολύ καλό!! ωραίο το Blog sou.

gnostosagnostos 14/9/09 21:51  

κορυδαλλιωτη καρσιλαμα χορευει ο χοντρος???

Copyright © 2009 "Αντε να Δούμε" – So Far Away / Web Development Services

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP