So Far Away . . . .. Από το Blogger.

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Από χέρι σε χέρι , έφτασε και στα δικά μου μέρη . . . !




Πέρασε πολλά χέρια μέχρι να φτάσει και στα δικά μου !

Αν και δε πιστεύω πως έχω αξιαγάπητο Blog . . . . .

Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τις καλές φίλες συνοδοιπόρους :

Λευκή , http://www.amandarobins.blogspot.com/

Ανεμοδούρα , http://www.anemodoura.blogspot.com/

Daizy , http://www.daizy-pinkmargarita.blogspot.com/

Που "πέρασα" από τη σκέψη τους και με τίμησαν με αυτό τον τρόπο !

Ειλικρινά δε περίμενα ποτέ όταν έφτιαχνα αυτό το blog , ότι θα έχω αναγνώστες , σχόλια και κάποιο είδος καλής επικοινωνίας με τους εκεί έξω ! (τώρα θυμήθηκα και την TRUTH , που χάθηκε , ήταν από τους πρώτους αναγνώστες που τα λέγαμε ! ) .

Ευχαριστώ όλους όσους πέρασαν , έστω και λίγο από εδώ , κάνοντας με να βλέπω τη Blogοσφαίρα , σαν ένα καινούριο κόσμο με αρκετό ενδιαφέρον !

Περπατάς στο δρόμο , συναντάς ανθρώπους . . . .

Όλοι κλεισμένοι στη κοσμάρα τους και στα προβλήματα τους ,

Υπάρχουν σκέψεις μέσα τους , που δεν τις μοιράζονται !

Εδώ όλοι γνωρίζονται , και τα λένε άνετα χωρίς ενδοιασμούς . . .

Ελπίζω κάποτε αυτό να συμβεί και στον έξω κόσμο . . . . . !

Φίλοι μου καλοί , ανώνυμοι και μη ,

Καλά να περνάμε !

9 Είχαν Κάτι να Πουν . . . .:

THANASIS MAKEDONAS 26/6/09 15:02  

ποιος σου ειπε οτι δεν αξιζεις το βραβειο,το αξιζεις και με το παραπανω μαλιστα.καλο απογευμα.μονο μια παρακληση βγαλε την λεκτικη επαληθευση δεν χρησιμη πουθενα και καθηστερει τον αναγνωστη ευχαριστω.

Ανώνυμος,  26/6/09 16:23  

Καλό Σ/Κ να έχεις και να ξέρεις πως συμφωνώ με τον Θανάση πιο πάνω. Το αξίζεις και με το παραπάνω το βραβείο :))

Daizy 26/6/09 16:26  

Το αξίζεις το βραβείο,αυτό εννοείται!
Κι εγώ αυτό παρατηρώ,πλέον οι άνθρωποι επικοινωνούν κυρίως μέσω internet,τουλάχιστον είναι κι αυτός ένας τρόπος να μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας.

Καλό σ/κ!Φιλιά! :-)

D.Angel 26/6/09 16:44  

Τα συγχαρητήρια μου!Μπράβο σου!
Φιλιά πολλά κι από μένα!

korinoskilo 27/6/09 01:59  

με γειαααα !!!

Η τρελή 27/6/09 07:16  

άντε ρε συ και εις ανώτερα!
Καλημέρες

ΛΕΩΝ 27/6/09 07:46  

Τα συγχαρητήριά μου φίλε.....και φυσικά σου άξιζε η βράβευση!
Σε καλημερίζω!

Unknown 27/6/09 20:19  

Άκου λέει, δέν πιστεύει πως έχει αξιαγάπητο blog. τσ τσ τσ

Ε Έχεις!
Συγχαρητήρια

ΝΑΝΤΙΑ 11/7/09 19:20  

Άντε καλέ μου άνθρωπε,που εξαφανίζεσαι κι εσύ??

Copyright © 2009 "Αντε να Δούμε" – So Far Away / Web Development Services

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP