So Far Away . . . .. Από το Blogger.

Κυριακή, 12 Απριλίου 2009

Φίλοι συνοδοιπόροι blogers ήρθε η σειρά μου να παρουσιαστώ . . .



Μετά τη πρόσκληση στο παιχνίδι ( που παίζεται εδώ και κάποιες μέρες σε φιλικά blog ) , έχω τη διάθεση σήμερα να "ξεβρακώσω" τη πάρτη μου και να πω μερικές μαλακίες για μένα . . . .


Έχουμε και λέμε :


1. Γουστάρω τη μουσική και ασχολούμαι όλη μέρα με αυτή . Καλύτερα να με κλείσεις φυλακή παρά να μου στερήσεις το πέρασμα των ήχων που γεμίζουν κάθε μέρα το φτωχό μυαλό μου !


2. Φοράω μαύρα ρούχα . Είμαι κολλημένος με τα πιστεύω μου σε τέτοιο βαθμό που και άδικο να έχω θα προσπαθήσω να σε πείσω με διάφορα επιχειρήματα πως κάνεις λάθος !


3. Μου αρέσει να βοηθάω φίλους και βάζω πάντα τη προσπάθεια πάνω από τον εαυτό μου . Αν νιώσω όμως ότι με πρόδωσες σε ξεγράφω απ΄τη ζωή μου .


4. Όταν με ρωτάνε κάτι που ίσως εγώ να το ξέρω , όταν θα τους απαντήσω ξεκινάω με ένα "Λοιπόν . . ." και αρχίζει η εξιστόρηση του αιώνα ! Βλέπω τα πράγματα πάντα από τη "ρίζα" τους και καταλήγω στο δια ταύτα μετά από ώρα . (κάτι που κουράζει τους συνομιλητές μου ) .


5. Είμαι ψώνιο ! Θα θέλα να ήμουν Rock star σε μια μεγάλη μπάντα !


6. Είμαι αρκετά μοναχικός τύπος . Μου αρέσει να έχω τις στιγμές μου !


7. Λατρεύω τα βουνά , τους περιπάτους ανάμεσα στα δέντρα (ειδικά αν έχω και κανένα μαγκούρι στο χέρι) . Όταν ήμουν μικρός πάντα έψαχνα κάποιο ξέφωτο , ξάπλωνα στο χώμα και χάζευα τα σύννεφα .


8. Μου αρέσουν τα ταξίδια . Απωθημένο μου είναι το Περού και το Μάτσου Πίτσου .


9. Είμαι εξαρτημένος με τη καφεΐνη . Έχω τρελό κόλλημα με τον espresso αλλά δεν έχω τα φράγκα να πάρω μια καλή μηχανή 15bar , οπότε ξεσκίζω τα espressάκια στη δουλειά που είναι τσάμπα !


10. Είμαι ιδεολογικά καπνιστής , ξέρω τις επιπτώσεις στην υγεία μου αλλά τι να τη κάνεις τη ζωή χωρίς τα μικρά μας πάθη . . .


Θα μπορούσα να έγραφα όλη μέρα ! Η λίστα δε θα τελείωνε ποτέ ! Έγραψα ότι μου ερχόταν στο μυαλό . Ας μείνουμε εδώ και ίσως σε κάποια άλλη φλασιά που θα φάω να συνεχίσω . . . .


Τα λέμε συνοδοιπόροι ,


Καλή Κυριακή σε όλους !

24 Είχαν Κάτι να Πουν . . . .:

Ανώνυμος,  12/4/09 14:21  

VAG/re ti mas ekane o artemhs !!
se ligo 8a mas zhtan kai afm!

So far away ..... 12/4/09 14:26  

Vag ,

Έδωσες τα ρέστα σου αδέλφε μου !

ΛΕΩΝ 12/4/09 17:44  

Αυτή την αναζήτηση της "ρίζας" την έχει κι ο πατέρας μου! όταν ξεκινάει με "Το 1964........." μας πιάνουν τα γέλια, ξέροντας πως θα ξημερώσουμε! χαχαχαχα
Για το Νο 10, παρ' όλο που δεν είμαι τόσο fun του καπνίσματος, συμφωνώ με την άποψή σου. Μου τη δίνουν κι όλοι αυτοί που θέλουν το "καλό" μου και απαγορεύουν τα πάντα ενώ με ταΐζουν
αρσενικό και άλλα πολλά!
Το μαύρο είναι και μένα το χρώμα μου!
Σε χαιρετώ φίλε, καλή Κυριακή!

Loner_At_Loosends 12/4/09 19:11  

Χαχαχαχα!!!!! Απίστευτο! Με γλύτωσες από τον κόπο να γράψω για μένα. Θα έγραφα τα ίδια, με μόνη εξαίρεση, φραπέ στη θέση του εσπρέσσο!
Λες επειδή και 'γω ultrex χρησιμοποιώ;;; looooooooooool!

BOUBOU 12/4/09 19:26  

άντε ντε ένας ένας να πέρνετε σειρά... χαχαχα.... και τώρα πως αισθάνεσαι που ξεβρακώθηκες δημόσια?????


χαχαχα

Υάδα 12/4/09 19:44  

Αντε να πάρεις τα βουνά και τα λαγγάδια.
Κι εγώ αγαπάω και αποζητώ στιγμές με τον εαυτό μου. Νομίζω πως είναι αναγκαίο καλό ή κακό.
Ευχομαι να πραγματοποιήσεις το ταξίδι σου :-)

Καλό υπόλοιπο Κυριακής :-)

korinoskilo 12/4/09 22:34  

αχ και εσυ νορμαλ εισαι ρε γμτ :ρρρρρρρ
χαχαχααχχαχαχαχαχα

χαρικαμεεεεε με τα ,,βιτσια,, σου :))))))

καλο βραδυ

dsquared 13/4/09 00:02  

Ωραιο μαλλι!

din
p.s.
to τσιγαρο να το κοψεις κανει κακο στην υγεια μας.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS 13/4/09 01:09  

ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

So far away ..... 13/4/09 01:23  

- Λευκή - ,

Καλά τα λες !

- Λέων - ,

Μάλλον έχω την ηλικία του πατέρα σου ! Τα σέβη μου !

- Loner_At_Loosends - ,

Άσε είχα δοκιμάσει τα πάντα . . .
Με το Ultrex έβγαλα μαλλιά !
Καλό βράδυ !


- BOUBOU - ,

Καλό το ξεβράκωμα . . .
Τώρα μπορούν οι μυστικές υπηρεσίες να με μαγκώσουν άνετα !

Καλή σου νύχτα !


- Υάδα - ,

Μάλλον έπρεπε να γίνω τσοπάνης !
"Είναι πολλά τα λεφτά Άρη" πως να πας στο Περού !

Να ΄σαι καλά !


- korinoskilo - ,

Από βίτσια άλλο τίποτα . . . .
Καλό βράδυ και σε σένα !

- dsquared - ,

Περούκα είναι . . . .

Λίγες μικρές απολαύσεις έχει η ζωή , οι πιο πολλές σε φέρνουν πιο κοντά στη παρακμή των κυτάρων σου . Περαστικοί είμαστε από αυτο το τόπο , Ας απολαύσουμε το ταξίδι !

Τα λέμε !

So far away ..... 13/4/09 01:28  

- Σκρουτζάκο - ,

Πάντα χαίρομαι όταν διαβάζω σχολιό σου στο Blog μου ! Έχεις πάντα θετική ενέργεια !

Να ΄σαι και εσυ καλά !

Καλή Ανάσταση !

Συνοδοιπορος 13/4/09 08:33  

"Όταν με ρωτάνε κάτι που ίσως εγώ να το ξέρω , όταν θα τους απαντήσω ξεκινάω με ένα "Λοιπόν . . ." και αρχίζει η εξιστόρηση του αιώνα !"

Εγώ φίλε, είμαι εξοικειωμένη με αυτό το κόλπο. Έχω ένα φίλο που στη θέση του "λοιπόν" που λες εσύ, θα έπρεπε να λέει: "λοιπόν, στην αρχή ήταν οι δεινόσαυροι". Ξέροντάς τον, νιώθω ευγνωμοσύνη που δεν έχει φτάσει στο "λοιπόν, στην αρχή ήταν οι αμοιβάδες" κι έτσι μας περισσεύει λίγος χρόνος.

Cosmos 13/4/09 10:46  

Προσωπικά δε νομίζω ότι λες κάτι που είναι πραγματικά περίεργο πάντως!
Ίσως επειδή τυχαίνει να έχω κι εγώ αρκετά κοινά σημεία με όσα έγραψες.
Αλλά όπως βλέπεις, τελικά "είμαστε πολλοί" ή έστω περισσότεροι απ' όσο μπορεί να δείχνουμε με μια πρώτη ματιά.

Σημείωση:
Δηλαδή όταν κάποιος ρωτά κάτι, τί θα ήταν προτιμότερο να κάνει αυτός που απαντά, αν όντως γνωρίζει και έχει και τη θετική διάθεση;;!!
Άλλωστε υπάρχουν αρκετές ερωτήσεις που, για να απαντηθούν κατανοητά, χρειάζεται να "σπουδάσει" κανείς για χρόνια πάνω στα αντικείμενα που τις αφορούν.
Μας αρέσει δε μας αρέσει, κάπως έτσι είναι η πραγματικότητα!

homemade 13/4/09 20:18  

καλώς το παιδί....
τα μαύρα μου αρέσουν και μένα κόβουν κιλά....χαχα
ναι ωραία στην μπάντα και εσύ αλλά τι όργανο....
μόνο στο τσιγάρο δεν θα τα βρούμε στα άλλα μια απο τα ίδια...
εγω δεν έχω τα φράγκα για το περού
νάσαι καλά συνοδοιπόρε...

fanny-banny 14/4/09 15:25  

Καλεεε!!!
στα περισσοτερα σημεια
ταιριαζουμε λεμεεε..

χα χα

dsquared 14/4/09 15:57  

Ειπα και εγω, αλλιως θα σου στοιχιζε μια περιουσια για σαμπουαν.

din

Athos Georgiou 14/4/09 18:41  

Καλώς όρισες

ΣΟΥΙΤΑ 14/4/09 21:11  

Kαλό πάσχα

Καλή Ανάσταση...

Giorgia_is_coming_to_town 15/4/09 14:49  

Ιδεολογικά καπνιστής! Ω, πόσο μου άρεσε! Κι έψαχνα χρόνια τρόπο να το εκφράσω! Χαίρομαι που είμαστε πολλοί.

cotton 15/4/09 18:10  

Kαλησπέρα απο την όμορφη Ρόδο!!Μπήκα να δώ ποίος είναι ο καινούριος μου αναγνώστης και δεν θα μπορούσα να βρω καλύττερο πρώτο πόστ για να σε καταλάβω!! Σε ευχαριστώ για την υπομονή σου που κάθισες και "με διαβασες"!!

Αλέκα 18/4/09 10:02  

Ωραίος!! Καλά να περάσεις

ΑΓΙΑΝΑΠΑ, Β´ - Απόσπασμα
[…] Δεν είναι αγέρας τούτος του Βαγιού
δεν είναι της Ανάστασης
μα είναι της φωτιάς και του καπνού
της ζωής της άχαρης.
Κάτω απ΄ τη γέρικη συκομουριά
στεγνός ο αγέρας γύρισε
οσμίζουνταν παντού φλουριά
και μας επούλησε.
Γ. Σεφέρης

bill 22/4/09 18:02  

αγαπητε φιλε ειμαι 52 ετων.διαβασα τα σχολια σου για τον ευατο σου και νομισα οτι τα εγραψα εγω.σε καταλαβαινω απολυτα πως σκεπτεσαι.εαν θελεις δες το σιτε μου και θα καταλαβεις billtaxi.blogspot.com με εκτημηση billtaxi

Christine, the Elf 5/5/09 12:38  

ωραίος :)

και η φωτογραφία μετράει!

Καλό σου μήνα!!!

- BLOGGERS -

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP